Delikatesy Centrum
9 lutego 2018 Delikatesy Centrum posiadają bardzo rozbudowaną sieć sklepów spożywczych szczególnie w województwie podkarpackim, ale też całej Polsce. Świadczy to o mocnej pozycji marki w branży...
Carrefour oznacza w języku francuskim „skrzyżowanie”, sklepy tej marki mają być miejscem przecięcia się szlaków lokalnych klientów, z globalnymi sieciami dystrybucji. Otwarta w 1958 roku sieć sklepów jest obecnie jedną z największych na świecie. W Polsce, pierwszy obiekt otworzyła w roku 1997, w Łodzi. Do niedawna kojarzona była przede wszystkim z wielkimi hipermarketami znajdującymi się na przedmieściach, ale od roku 2007, zgodnie ze strategią „omnikanałowości”, Carrefour wkroczył na rynek sklepów osiedlowych o mniejszej powierzchni (Carrefour Express oraz Market), a nawet stacji benzynowych. Większość ze sklepów Carrefour Market, funkcjonuje w systemie otwarcia od godziny 7, do 23. W całej Polsce istnieje już prawie 900 sklepów sieci, ale dla klientów którym żaden z marketów nie jest po drodze, istnieje także możliwość dokonania zakupów przez internet z dostawą do domu.
Strategia biznesowa
Firma od początku stawiała na szeroki asortyment i przystępne ceny sprzedawanych towarów. Od 2003 oferuje produkty sygnowane marką Carrefour, charekteryzujące się szczególnie niskimi cenami. Carrefour prowadzi prężnie działający system franczyzy, umożliwiający dotarcie do klientów tam, gdzie jest na to popyt. Lokalne, zdecentralizowane oblicze marki, podkreśla angażowanie się w liczne akcje charytatywne, dotyczące m.in. zbiórek żywności, współpracy z polskim Caritasem, oraz specjalnych programów zniżkowych dla dużych rodzin i seniorów. Tylko w ciągu ostatniego roku, Carrefour został odznaczony jako Dobroczyńca Roku 2017, otrzymał tytuł Innowatora Rynku Spożywczego, oraz Państwowy Order Zasługi.
ADRES: |
CZYNNE W GODZINACH: |
Al. Wincentego Witosa 6 |
Pon. - Sb. 8:30 do 22:00 Ndz. 9:00 do 21:00 |