Co oferuje najnowsza gazetka z Dino?
12 września 2024Dino to jedna z najbardziej popularnych sieci marketów w Polsce. Jeśli kiedykolwiek przeglądaliście najnowszą gazetkę z Dino, wiecie, że zawsze można tam znaleźć wiele interesujących...
Lidl jest jedną z europejskich sieci handlowych, ciesząca się ogromną popularnością, a placówki firmy odwiedzane są każdego dnia przez tysiące osób. Jest to firma, które sklepy rozwijają się bardzo prężenie, a miliony klientów zaopatrują się w najważniejsze produkty dnia codziennego. Jednak nie tylko żywność sprzedawana jest w Lidlu. Znaleźć można również produkty do pielęgnacji ciała, chemię, ubrania i akcesoria, jak i niekiedy meble, AGD i RTV czy dekoracje.
Pierwszy sklep pod szyldem Lidla powstał w latach 70. ubiegłego wieku. Stworzył go Josef Schwarz. 15 lat później, Lidl posiadał już 460 sklepów w Niemczech i zatrudniał 5 tysięcy pracowników. Za sukces odpowiada ciągła inwestycja w rozwój rozwiązań, które usprawniają pracę (skanery kasowe funkcjonowały już w 1990 roku). Istotne jest także poszerzenia asortymentu czy przejrzyste zasady stanowiące fundament funkcjonowania Lidla. To wszystko sprawia, że marka zajmuje miejsce wśród dziesięciu europejskich największych sklepów spożywczych.
Marka Lidl dostarcza wysokiej jakości produkty, w tym celu posiada również wiele marek własnych. Na uwagę zasługuje Pikok, który skupia dobrej jakości wyroby mięsne i wędliny. Ciekawa wydaje się także marka Pilos oferująca produkty mleczne czy też Alesto, dystrybuująca orzechy oraz suszone owoce.
Ryneczek Lidla to również doceniana marka przez klientów. Oferuje ona szeroki asortyment wśród świeżych produktów, takich jak: owoce, warzywa, zioła, rośliny doniczkowe czy kwiaty. Lidl stara się również, aby większość produktów pochodziła od polskich dostawców. Inna rozpoznawalna marka to Chrupiące z pieca - odpowiedzialna za wypiekane na miejscu pieczywo.
Lidl stanowi także źródło inspiracji dla kulinarnych poczynań. Kuchnia Lidla to mnóstwo przepisów na rozmaite dania, które łatwo przygotować w oparciu o produkty dostępne w sklepach Lidla. Kuchnię Lidla wspiera szef kuchni Karol Okrasa, a także Daria Ładocha, będąca trenerką żywieniową. Jest to połączenie tradycyjnej kuchni z nowoczesną.
Klienci Lidla doceniają tę sieć ze względu na wysoką jakość w połączeniu z atrakcyjną ceną oferowanych produktów. Wartość ta wiąże się z filozofią firmy, stworzoną już na początku istnienia firmy. Podstawę stanowi zadowolenie klientów poprzez inwestycje i zwiększanie standardu. Zaletę stanowi również zaplecze pracownicze, gdyż są oni przeszkoleni oraz wykwalifikowani. Dzięki temu praca jest sprawna i płynna, przez co nie budzi zarzutów. Zwolennicy Lidla doceniają troskę o pracowników, odpowiednie podejście do klienta i różnorodny asortyment sklepów.